2012 m. birželio 17 d., sekmadienis

Skrybėlaitė naujai mergaitei

Užlango kilo lengvas vasarinis rūkas. Namai akimirksniu pasislėpė baltame patale, kur ne kur kyšojo tik lubinų ir smilgų viršūnės. Tas baltas lengvumas įtraukė ir mane... Mėgstu ir aš palakstyti basomis mintimis po vasaros žolę, kai akys užmato toli toli, kai bent vieną akimirką ilsiesi visa savo esybe ir stebiesi, ir džiaugiesi ir tiek daug atrandi: pasiklydusį vaikišką pokštą, šviežių prieskonių kvapą ar įkvėpimą naujai darbo dienai... Jeigu ne brangūs žmonės ir be galo nuoširdūs vaikai, mano susitikimų su jumis galėjo ir nebūti. Dabar, kai netikėtose situacijose gimsta viena kita mano minčių eilutė, o rankdarbiams niekaip neužtenka laiko, esu „gyva“ tik geriausios draugės dėka. Ji vis pasidalina ne tik savo nėrimo idėjomi, bet ir sukuria tikrą daikto istoriją - ši kepurytė mergytei su kasytėmis gimtadienio proga. Kepurytės pagrindą nerkite pagal schemą, pritaikydamos savo siūlų storiui ir mergytės galvytei.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą